نان تست 845165341

طرز تهیه انواع پیش غذا با نان تست

پیش غذا با نان تست از مورد علاقه های بسیاری افراد در سراسر دنیاست . پیش غذا به مقدار بسیار کمی از غذا که قبل از غذای اصلی سرو می‌شود. پیش غذاها دارای تنوع بسیار هستند و به دو دسته پیش غذای سرد و پیش غذای گرم تقسیم می‌شوند. نحوه سرو پیش غذا هم بر عهده میزبان است؛ که آن را در کنار غذای اصلی، قبل از آن، و یا  بین غذاهای اصلی سرو کند. پیش غذاها معمولا به نحوی طراحی و تهیه می‌شوند که به راحتی و با دست خورده شوند. به همین علت خیلی وقت‌ها با نام فینگرفود یا غذای انگشتی به آن‌ها اشاره می‌شود.

شکل بسیار رایج و ساده‌ای از پیش غذاها که به سادگی و در منزل قابل تهیه هستند از قرار دادن مواد مختلف روی نان تست به دست می‌آید. برای تهیه این پیش غذاها نیازی به مهارت آشپزی فوق العاده و یا دسترسی داشتن به مواد غذایی خاص و گران قیمت نیست. می‌توان با مواد ساده و در زمان بسیار کم انواع متعددی از پیش غذا با نان تست را آماده و مهمانان خود را غافل گیر کنید.  برای طرز تهیه انواع پیش غذا ها با کالنی همراه باشید ، در این مطلب شما با طرز تهیه پیش غذا با نان تست آشنا خواهید شد.

نان تست 8654153

انواع پیش غذا با نان تست

تست سزار

احتمالا نام سالاد سزار به گوشتان خورده است و یا مزه آن را چشیده اید، سالاد سزار از محبوب ترین و پرفروش ترین غذاهای رستوران ها محسوب می شود. این پیش غذا بسیار خوشمزه بوده و طعمی دلپذیر دارد.

برای تهیه این پیش غذای ساده می‌توانید از سس سزار آماده و یا ترکیب کردن سس مایونز با مقداری آبلیمو و نمک و پودر سیر استفاده کنید. مرغ را به قطعات ریز خرد کرده و آن را داخل ماهیتابه با مقداری ادویه تفت دهید. سپس به آن اجازه دهید تا سرد شود. همچنین کاهو را به صورت باریک و ریز خرد کنید( بستگی به سلیقه شخصی خودتان نیز دارد ). لایه نازکی از سس را بر روی نان تست بمالید، سپس یک لایه کاهو و روی آن یک لایه مرغ قرار دهید.

تست سبزیجات

تست سبزیجات از پیش غذاهای محبوب برای اکثریت است ، که میتوان آن را با استفاده از سبزی های موردعلاقه و متنوع تهیه نمود . فلفل دلمه‌ای‌های رنگی، بادمجان، کدو و شوید،  جعغری و … گزینه‌های خوبی برای استفاده شما خواهند بود. این سبزیجات را به صورت باریک و بلند خرد کرده و در روغن تفت دهید. سپس مخلوط آن‌ها را روی نان‌های تست بریزید.

نان تست4534135

تست قارچ

تست قارچ یک پیش غذا و یا حتی کنار غذای خوشمزه و بسیار ساده است. برای تهیه آن مقداری پیاز، مقدار کمی سیر رنده شده، و قارچ ریز شده را داخل یک ماهیتابه تفت دهید، تا آنجایی که آب قارچ گرفته شود. سپس ژامبون گوشت خرد شده به قطعات کوچک را به مواد داخل قابلمه اضافه کنید تا آن هم تفت داده شود. قابلمه را از روی گاز بردارید و اجازه دهید تا مواد کمی خنک شوند. سپس در یک ظرف مواد داخل قابلمه را با پنیر پیتزای رنده شده، جعفری خرد شده، یک قاشق سس مایونز، و نمک و فلفل به میزان کافی مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روی نان‌ تست قرار دهید و داخل مایکروفر یا فر بگذارید تا پنیر آن آب شود و مواد به هم بچسبند. پیش غذای خاص و هیجان انگیز شما آماده است!می‌توانید در صورت تمایل به مخلوط خود دانه‌های ذرت پخته هم اضافه کنید.

تست الویه

الویه در بسیاری از مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی یکی از گزینه‌های میزبانان برای قرار دادن بر روی میز غذا می‌باشد. از این غذای محبوب می‌توان برای تهیه یک پیش غذا با نان تست ساده هم استفاده کرد. با مخلوط کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، خیار شور و سس مایونز می‌توانید یک الویه خانگی داشته باشید و یا از اگر زمان ندارید از الویه‌های آماده استفاده کنید. الویه را به صورت یک لایه کلفت روی نان تست قرار دهید و برای تزیین روی آن از یک زیتون، یک برگ سبزی، و یا هرچیز دیگری متناسب با خلاقیت خودتان استفاده کنید. این پیش غذا از محبوب ترین و پر مصرف ترین غذاها در تمامی میهمانی های ایرانیان محسوب می­شود . در صورت تمایل می توانید از ترکیبات موردعلاقه خود در الویه به کار بگیرید .

تست پیتزا

فرقی نمی‌کند که شما طرفدار پیتزا با سوسیس و کالباس باشید یا پیتزای سالم با گوشت و مرغ! این پیش غذا می‌تواند بر اساس سلیقه شما با هر مواد اولیه درست شود. تنها نکته مهم این است که فراموش کردن پنیر پیتزا و آویشن را فراموش نکنید! مواد مورد علاقه‌تان را از قبل بپزید و روی نان تست بریزید. روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید و مقداری پودر آویشن به آن اضافه کنید. سپس نان تست به همراه محتویاتش را داخل مایکروفر بگذارید تا پنیر آن آب شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن