فینگر فود با نان تست653125312

فینگر فود با نان تست در 5 دقیقه

اگر برای میهمانی خود نمی دانید چه غذایی تدارک ببینید ما به شما فینگر فود با نان تست را پیشنهاد می دهیم که هم زمان کمی برای تهیه نیاز دارند همچنین رنگ و لعاب بسیار زیبایی به میز شما نیز می بخشند و فضایی لاکچری را به وجود می آورند.  امروزه فینگر فود ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و قطعا می توانند انتخاب های خوبی برای انواع مهمانی ها باشند. در این مقاله طرز تهیه فینگر فود با نان تست را با بیانی ساده و کامل توضیح داده ایم پس درادامه با ما باشید تا با تهیه این فینگرفود ها همه را انگشت به دهان بگذارید.

در واقع فینگر فودها غذاهای لقمه ای و خوش طعمی هستند که به عنوان پیش غذا در اندازه و شکل های گوناگون تهیه می شود.  برای فینگر فود ها نمی توان مواد خاصی در نظر گرفت فینگر فودها ترکیبی از مواد مختلف هستند که از این جهت هم دارای خواص ارزشمند زیاد و طعمی لذیذ می باشند.

فینگر فود با نان تست896453251

 

فینگر فود با نان تست به همراه گوشت و قارچ

در ابتدا یک عدد پیاز را ریز کرده و درون روغن با حرارت ملایم تفت بدهید و گوشت را هم چرخ کرده به آن بیافزایید و تفت دهید تا سرخ شود. قارچ ها را نیز ریز نموده و به آن اضافه کنید تا همراه آنها سرخ گردد. بعد از حرارت دیدن کافی و سرخ شدن مواد نمک و ادویه را هم با ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی داخل مواد بریزید و کمی تفت دهید.

پس از تهیه مواد میانی حالا نان ها را آماده نمایید، قسمت های قهوه ای رنگ اطراف نان را با چاقو ببرید و به وسیله ی وردنه به خوبی باز نموده و یکنواخت کرده و دوباره اضافه های نان را جدا کرده و نان را گرد نمایید. همچنین راه حل ساده تری وجود دارد، به وسیله ی قالب دایره، نان ها را ببرید و شکل بدهید تا آسان تر درون قالب مافین جای بگیرد. سپس کمی روغن زیتون بر روی نان ها با برس مالیده و به وسیله ی برس قدری هم سس مایونز یا سس گوجه فرنگی بر روی نان ها بمالید.

در این مرحله ۱ قاشق غذاخوری از مواد میانی آماده شده را درون نان بریزید و قدری هم پنیر پیتزا بر روی آن ریخته شود. فر را بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم نموده و قالب را برای ۱۰ دقیقه درون آن قرار دهید.

فینگر فود نان تست

یکی از آسان ترین فینگر فودها با نان تست، کاناپ ژامبون و پنیر است. طرز تهیه تست زامبون و پنیر به زمان کمی نیاز دارد و بسیار ساده است. برای تهیه کاناپ ژامبون و پنیر روی نان تست را با یک لایه پنیر و یک لایه ورق پنیر گودا بپوشانید و با جعفری خرد شده یا گوجه گیلاسی تزیین کنید. برای این که لایه های تست روی هم بمانند، از یک خلال دندان استفاده کنید.

فینگر فود با نان تست 64532512

فینگر فود نان تست جیب تاجر

جیب تاجر یه فینگرفود اصلیه که  شما می توانید با انواع سالاد  مانند سالاد اولویه، سالاد ماکارونی، سالاد مرغ، سالاد تن ماهی و…)، مرغ، گوشت یا سبزیجات میتونید مزه دار کنید .

مواد لازم برای جیب تاجر مرغ

  • سینه مرغ پخته شده ۱ عدد
  • نان تست ۱ بسته
  • جعفری خرد شده ۴ قاشق غداخوری
  • سس مایونز ۲ الی ۳ قاشق سر پر
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • شیر ۳ قاشق غذاخوری
  • پودر سوخاری یا پانکو به مقدار لازم
  • خیارشور، ذرت ، نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

فینگر فود با نان تست8964534

برای آماده سازی مواد میانی جیب تاجر، ابتدا  سینه مرغ رو به همراه یک عدد پیاز و نمک و فلفل سیاه  اجازه دهید کاملا بر روی شعله ملایم بپزد و سپس بعد از خنک شدن آن ها را خرد کنین و در ادام خیارشور ریز شده، جعفری ساطوری، ذرت، نمک، فلفل سیاه (یا هر ادویه دلخواه مثل آویشن و…) و سس مایونز را به مواد خود اضافه کنید و خوب باهم مخلوط کنید.  در مرحله دیگر لبه‌های نون تست رو با چاقو از هر چهار طرف جدا کنید، دو تا نان تست رو روی هم قرار دهید و با وردنه کاملا صاف کنین تا کاملا بهم بچسبند .

بعد با قالب گرد نان‌ها را قالب بزنید و دو عدد تخم مرغ رو با همزن دستی خوب هم برنید تا از حالت لختگی خارج بشن و شیر رو بهش اضافه کنید (نان‌های قالب زده را داخل مخلوط شیر و تخم مرغ خیس کنید. بعد از این که نون‌ها رو در مخلوط گفته شده خیس کردید ، داخل پودر سوخاری بغلتانید.

داخل ظرف گودی روغن سرخ کردنی بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شوند و نان ها را داخلش سرخ کنید. زمانیکه هر دو طرف سرخ شد کاملا پف کرد  آن را داخل صافی قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود به همین ترتیب تمام نون‌ها رو سرخ کنید و بعد با گوجه و خلال دندان آن را تزیین کنید.

اسپرینگ رول گوشت

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت بسیار آسان است. کافی است پیاز را تفت دهید و گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید. بعد از اضافه کردن ادویه هایی مانند نمک، فلفل و زرد چوبه، کمی رب بزنید. بعد از آماده شدن آن را در لایه های خمیر یوفکا بپیچید و سرخ کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن