پاپ کیک 08465415605

ترفند بی نظیر تهیه پاپ کیک خانگی

کیک پاپ یا پاپ کیک که به آن پاپس کیک نیز گفته می شود نوعی کیک است که پس از تهیه به سیخ های چوبی زده می شود و با انواع شکلات های رنگی و ترافل های مختلف تزئین می شود و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تولدها و شب یلدا و دورهمی باشد زیرا به دلخواه با توجه به مناسبت های خود می توانید آن را تزئین کنید این پاپ کیک ها نیازی به پخت ندارد و با کمک یک کیک ساده حاضری تهیه می شود شما به دلخواه می توانید از طعم های مختلف کیک استفاده کنید یا می توانید خود در منزل یک کیک ساده تهیه کنید و پاپ کیک را تهیه کنید سپس به سیخ های چوبی بزنید و برای مراسمات خود استفاده کنید. ما در این مطلب کیک پاپ شکلاتی با خامه را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه پاپ کیک

  •     کیک پودر شده            ۲ پیمانه
  •     شکلات تخته ای          ۱۰۰ گرم
  •     خامه صبحانه             1 بسته
  •     پودر نارگیل            ۱/۳ پیمانه
  •     سیخ یا نی              به تعداد لازم
  •     ترافل رنگی             به مقدار لازم

پاپ کیک 08654532148

مرحله اول: آماده سازی کیک

ابتدا باید یک کیک ساده کاکائویی را از بیرون تهیه کنید و یا خود در منزل بپزید سپس کیک را با کمک دست یا میکسر پودر کنید به طوری که دانه درشت داخل کیک نباشد.

مرحله دوم: افزودن خامه و نارگیل

پودر نارگیل را اضافه کنید و شروع کنید به تدریج به اضافه کردن خامه و خوب مواد را هم بزنید وقتی مواد را در دست گلوله می کنید به راحتی شکل می گیرید و گلوله های بدون ترکی داشتید یعنی کافی می باشد بسته به نوع کیک شما بستگی دارد بیشتر یا کمتر خامه استفاده شود.

مرحله سوم: استراحت در یخچال

از مواد با کمک اسکوپ یا پیمانه بردارید و در دست خوب آنها را گرد کنید سپس داخل یک سینی با فاصله از هم قرار دهید سپس کیک ها را ۲ الی ۳ ساعت داخل یخچال بگذارید تا وقتی شکلات را روی آنها می ریزید به دلیل خنک بود سریع بسته شود.

پاپ کیک 084532106711

مرحله چهارم: تهیه کیک

شکلات تخته ای مورد نظر که در رنگ مختلف می تواند باشد به روش بن ماری ذوب کنید یعنی روی حرارت غیر مستقیم بخار آب قرار دهید تا ذوب شود یا می توانید ۱ دقیقه در ماکروفر قرار دهید سپس توپ های خنک شده ها را داخل شکلات بزنید و به سیخ چوبی بزنید سپس توپک ها را در یک اسفنج فیکس کنید تا شکلات اضافی آنها بچکد و همان طور که شکلات در حال گرفتن است ترافل های خود را روی آن بریزید و تزئین کنید.

شما می توانید برای طرز تهیه پاپ کیک شکلاتی از اسانس های خوراکی طعم دهنده هم استفاده کنید و هر رنگ روکش را با یک طعم درست کنید مثلا می تونید از اسانس نعنا یا پرتقال استفاده کنید و روکش شکلاتی سبز و نارنجی داشته باشید.

برای هدیه دادن پاپ کیک می توانید وقتی روکش شکلات سفت شد با سلفون بسته بندی شکلات و روبان آنها بسته بندی کنید و یا روی یک پایه و یا یک گلدان آنها را بچینید و هدیه دهید. البته پاپ کیک برای میز دسر در هر مهمانی با هر مناسبتی هم می تواند یک دسر فانتزی خوشمزه و عالی باشد همین طور برای تزیین کیک تولد هم می تونید از پاپ کیک استفاده کنید و روی کیک آنها را بچینید.

نکات کلیدی در تهیه کیک پاپ

  1. پاپ کیک تا ۱ هفته در یخچال قابل نگهداری می باشند.
  2. سینی که کیک پاپ را روی آن قرار می دهید نیازی به کاغذ روغنی ندارد.
  3. وقتی شکلات سفت شد می توانید سرو کنید و یا می توانید داخل کپسول های کاغذی قرار دهید.
  4. می توانید از ترکیب خامه و کرمفیل شیر استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن