تارت حلوا 5475141541521

طرز تهیه تارت حلوا در منزل برای  مجالس و مهمانی ها

تارت حلوا یکی از خمیر های پر طرفدار است که می توانید این خمیر تارت را به راحتی تهیه کنید و حلوای مورد نظر را داخل آن قرار دهید و در کنار حلوا خرما نیز قرار دهید و برای پذیرایی و مناسبت های مذهبی و یا مجالس ختم این تارت خوشمزه را تهیه کنید. تارت حلوا یک ایده ناب است که شما می توانید از عکس فوق نیز ایده بگیرید و یک پذیرایی شیک داشته باشید. تهیه تارت و خمیر آن در خانه کار ساده و به صرفه ی می باشد و خمیر این تارت بسیار نرم و خوش طعم است و شیرینی زیادی ندارد. شما می توانید از قالب های مختلف برای تهیه تارت حلوا استفاده کنید. امروز در مجله کالنی  طرز تهیه تارت حلوا و خرما را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه تارت حلوا و خرما

  1. کره  ۷۵ گرم
  2. پودر قند  ۳ ق غذا خوری معادل ۲۵ گرم
  3. تخم مرغ  ۱ عدد
  4. آرد  ۱ پیمانه معادل ۱۳۵ گرم
  5. وانیل نوک ق چای خوری
  6. حلوای  دلخواه به مقدار لازم
  7. خرما     به مقدار لازمتارت حلوا  056464652345

طرز تهیه تارت حلوا و خزما شیک و خوشمزه و ترد برای پذیرایی

مرحله اول: هم زدن کره

ابتدا همه مواد را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شوند. سپس به کمک پیمانه یا یک لیوان دسته دار فرانسوی اندازه گیری کنید. کره را به همراه پودر قند باهم مخلوط کنید تا کرمی رنگ شود. دقت کنید در حین هم زدن با لیسک دورگیری کنید تا همه کره هم بخورد.

مرحله دوم: افزودن تخم مرغ

در ادامه تخم مرغ به همراه وانیل به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا مواد یکدست شود. حالا باید آرد را کم کم اضافه کنید و با نوک انگشت مواد را ورز دهید تا خمیر جمع شود. دقت کنید نباید خمیر را ورز دهید وگرنه به روغن افتاده و خراب می شود.

تارت حلوا  5648768541345

مرحله سوم: استراحت خمیر

بعد از این که خمیر جمع شد باید داخل یک نایلون قرار دهید و برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود. اگر از غذاساز برای هم زدن مواد استفاده کنید دیگر نیازی به استراحت ندارید. خمیر را بین دو نایلون باز کنید و داخل قالب مخصوص تارت قرار دهید.

مرحله چهارم: پخت تارت حلوا

حالا باید با کمک چنگال کف قالب را سوراح کنید تا در زمان پخت پف نکند و بالا نیاید. نیازی به چرب کردن قالب های تارت نیست زیرا از کره استفاده شده و به راحتی از قالب خارج می شود. تارت ها را در فر از قبل گرم شده به مدت ۲۰ دقیقه با دمای ۱۷۰ قرار دهید و صبر کنید تا خنک شود و از قالب تارت خارج کنید و حلوا را داخل تارت ماسوره بزنید و یک خرما گردویی در کنار حلوا قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی تهیه تارت حلوا و خرما بسیار ساده و سریع

  1. می توانید خمیر را برای ۱۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.
  2. اگر خمیر را زیاد ورز دهید به روغن افتاده و بعد از پخت سفت می شود.
  3. پودر قند را جایگزین نکنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن