بیسکویت خانگی ترد 41415418541351

طرز تهیه بیسکویت خانگی ترد و همه پسند

بیسکویت خانگی ترد را می توانید از این پس در منزل خود نیز تهیه نمایید . بیسکویت از دسته شیرینی ها خوشمزه و همه پسند بر سر سفره های خانواده ها است. کودکان معمولا برای مصرف شیر از بیسکویت استفاده می کنند چرا بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد شد. با استفاده از بیسکویت خانگی که در کالنی میخواهیم به شما اموزش دهیم شما دیگر نیازی به خرید شیرینی و بیسکویات های بازار نخواهید داشت و می توانید به درستی و ایده آل از میهمانانتان پذیرایی کنید. برای تهیه این بیسکویت می توانید از آرد قنادی و یا استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید در عصرانه خود با نان لواش و  پنیر و گردو ، از  بیسکویت و کیک شکلاتی نیز استفاده کنید .بیسکویت خانگی یک میان وعده‌ی خوشمزه و مفید برای کسانی است که شیرینی‌جات خیلی دوست دارند.

بیسکویت خانگی ترد 6516516851651

مواد لازم برای تهیه بیسکویت خانگی ترد

  1. کره ۱۳۰ گرم
  2. پودر قند ۱/۲ پیمانه
  3. تخم مرغ ۱ عدد
  4. وانیل نصف ق چای خوری
  5. آرد ۲ پیمانه
  6. بیکینگ پودر ۱/۲ ق چای خوری

بیسکویت خانگی ترد 3511635154154

مراحل تهیه بیسکویت خانگی ترد

بیسکویت ساده هم مانند کیک از ترکیب آرد با شیر و شکر یا پودر قند و کره و با روش های مختلف تهیه می‌شود و می‌توان آن‌ها را برای پذیرایی از میهمان با چای استفاده کنید یا در محل کار به‌عنوان میان وعده میل کنید.تنوع بیسکوییت بسیار زیاد می باشد و اگر بخواهیم بیکسویت‌ها را دسته‌بندی کنیم می‌توانیم آن‌ها را در دسته‌های بیسکویت ساده، بیسکویت کرم دار و بیسکویت‌های روکش‌دار بگذاریم.

بیسکویت های ساده با مواد اولیه و فرمول های متفاوتی پخته می شوند و به همین دلیل هم بیسکویت ها از نظر طعم و رنگ و بو با هم فرق دارند برخی از قناد ها یا کدبانو ها اقدام به پخت بیسکویت های فانتزی با رنگ های مختلف می کنند.

کره را از قبل شروع کار در محیط آشپزخانه قرار دهید تا نرم شود سپس داخل کاسه ریخته و با همزن با دور تند بزنید تا کرمی و حجیم شود سپس پودر قند را الک کنید تا نرم و یکدست شود سپس به کره اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید سپس آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کنید و سه بار الک کنید و طی دو مرحله به مواد اضافه کنید و با لیسک هم بزنید تا خمیر جمع شود کمی با نوک انگشت ورز دهید فقط باید توجه کنید بیش از حد ورز دادن مواد باعث به روغن افتادن خمیر می شود. خمیر بدست آمده را داخل نایلون گذاشته و یک ساعت در یخچال استراحت می دهیم.

بعد از استراحت خمیر آن را بین دو نایلون با کمک وردنه باز کنید (ضخامت خمیر ۴ میلی باشد) و با کاتر دلخواه شکل بزنید اگر قالب مخصوص ندارید با ته استکان روی خمیر کاتر بزنید و با چنگال یا ماسوره روی آن شکل بزنید. تمام خمیر را قالب بزنید و فر را بمدت ۱۵ دقیقه بگذارید تا گرم شود. بیسکویت های قالب زده را داخل سینی فر که از قبل کاغذ روغنی انداخته اید بگذارید و سینی را در فر قرار دهید و دمای را روی ۱۸۰ درجه و زمان ۱۵ دقیقه زمان دهید تا زیر بیسکویت کمی تغییر رنگ دهد سپس سینی را از فر خارج کنید و یکم که از داغی افتاد بیسکویت ها را از روی کاغذ روغنی جدا کنید.

سخن آخر

یکی از معروف‎‌ترین بیسکوییت‌های ایرانی که بیشتر ما یک بار هم که شده مزه‌اش را چشیده‌ایم بیسکوییت های ساده است که برای کودکان بسیار مفید هم است بیسکوییت‌های ساده هستند که بسیار خوشمزه هستند. بیسکویت خانگی از جمله شیرینی های خوشمزه و پر طرفدار است که این روزها مورد استفاده اکثر افراد قرار می گیرد. اگر به دنبال تهیه بسکویت خانگی ترد و خوشمزه هستید توصیه می شود نکاتی که در این محتوا ذکر نموده ایم را بررسی کنید . در صورت تمایل به وب سایت ما مراجعه کرده و با طرز تهیه انواع شیرینی و کیک در دنیای دسر آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن