کوکی توت فرنگی در ظرف 455466

طرز تهیه ی کوکی توت فرنگی + عکس

لذتی نو آمیز و شیرین، کوکی توت فرنگی میوه ای است که طعم دقیق کیک توت فرنگی را با خود دارد. برای تهیه این کوکی لازم است تا توت فرنگی های تازه و شیرین، شکر و آبلیمو را با هم ترکیب کرده و در کمتر از چند دقیقه، آب موجود در توت فرنگی ها جدا شده و به صورت یک شربت طعم دار تمام توت فرنگی ها را فراگیرد. این روش باعث می شود که میوه نرم و شیرین شود و به لایه هایی از عطر و طعم و شیرینی بیشتری بپوشاند. به طور کلی، کوکی توت فرنگی یک خوراکی دوست داشتنی و دلچسب است که می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد.

برای تهیه کوکی توت فرنگی، بعد از آماده کردن خمیر، تکه های توت فرنگی تازه و شیرین را به خمیر اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. سپس قبل از پخت، با استفاده از گرانول شکر یا تزئینات شکری، روی کوکی ها را تزئین کنید. سپس کوکی ها را در فر قرار دهید تا پخته شوند. پس از پخت، می توانید این کوکی توت فرنگی میوه ای را سرد یا گرم سرو کنید و لذت طعم تازه میوه را در آن تجربه کنید. با داشتن این کوکی های شیرین و مفرح، لحظات شیرینی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید

کوکی توت فرنگی وتوت فرنگی در ظرف 7654633

مواد لازم برای تهیه ی کوکی توت فرنگی

آرد سفید : 2 پیمانه

شکر : 1/2 پیمانه

بیکینگ پودر : 2 قاشق مرباخوری

نمک : 1/2 قاشق مرباخوری

کره : 85 گرم

خامه : 2/3 پیمانه

مروارید های خوراکی : مقداری برای تزئین

عصاره بادام : 1/2 قاشق مرباخوری.

توت فرنگی : 2 پیمانه

آب لیمو تازه : 1 قاشق مرباخوری

شکر : 2 قاشق غذاخوری

کوکی توتفرنگی درظرف نارنجی 654646

طرز تهیه کوکی توت فرنگی  :

مرحله اول :

برای شروع، لازم است مواد لازم برای تهیه کوکی توت فرنگی را آماده کنید. سپس دمای فر را به 180 درجه سانتیگراد تنظیم کرده و سینی فر را با کاغذ پخت بپوشانید. در یک کاسه، 2 پیمانه توت فرنگی را که از قبل خرد کرده‌اید، همراه با 1 قاشق مرباخوری آب لیمو و 2 قاشق غذاخوری شکر بریزید و کمی هم بزنید تا مواد به هم مخلوط شوند. حدود 15 دقیقه صبر کنید تا شکر به طور کامل حل شود و توت فرنگی آب خود را رها کند.

 

در مرحله ی دوم :

ابتدا در یک کاسه بزرگ، 2 پیمانه آرد سفید، 1/2 پیمانه شکر، 2 قاشق مرباخوری بیکینگ پودر و 1/2 قاشق مرباخوری نمک را با هم مخلوط کنید. سپس از کره سرد و سفت استفاده کرده و آن را به تکه های کوچک خرد کرده و با استفاده از یک خمیر بر دستی، کره و آرد را با هم مخلوط کنید. می‌توانید با نوک انگشت‌های خود یا با استفاده از ابزاری مانند چاقوی کوچک، این کار را انجام دهید. سپس به مواد خشک اضافه کنید و به همراه هم مخلوط کنید تا تکه‌های کره به طور کامل در آرد پخش شوند.

مرحله ی سوم :

1/2 پیمانه خامه و 1 قاشق مرباخوری عصاره وانیل را به مخلوط آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. سینی فر را با کاغذ روغنی پوشانده و با استفاده از یک قاشق بستنی، توپ‌های کوچکی از خمیر را برداشته و در فاصله‌های حدود 5 سانتی‌متری از هم در سینی قرار دهید.

 مرحله ی اخر :

بعد از خروج کوکی‌ها از فر، آنها را روی یک سینی قرار دهید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شوند. سپس می‌توانید مرواریدهای خوراکی را بر روی کوکی‌ها بپاشید. سینی را دوباره در فر قرار داده و به مدت 2 تا 3 دقیقه دیگر در فر بگذارید تا مرواریدهای خوراکی ذوب شوند. سپس کوکی‌ها را از فر خارج کرده و به مدت 10 دقیقه روی سینی بگذارید تا کاملا خنک شوند. کوکی‌های توت فرنگی را می‌توانید درون یک جعبه بسته شده نگه دارید تا بیشتر از یک هفته سالم بمانند. حالا می‌توانید این کوکی‌های خوشمزه را با چای یا قهوه سرو کنید و از شیرینی‌ای فوق‌العاده لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن